недеља, 18. фебруар 2018.

Ko su vaši idealni klijenti i kako se prezentovati?

Razvoj internet nastupa uz fokus na korisnike


Činjenica jasna kao dan - svi prodavci žele da imaju zadovoljne klijente koji im se iznova i iznova vraćaju i svi klijenti žele da budu u potpunosti zadovoljni ponudom, kvalitetom i uslugom koju dobijaju. Ovaj poslovni koncept cilj je obe strane jer predstavlja idealnu situaciju u kojoj su svi na dobitku. I kako postići baš taj win-win scenario? Jednostavno, poznavanjem karakteristika, navika, ponašanja, problema i potreba vaših korisnika pri svakom koraku izrade i sprovođenja vašeg marketing plana i online strategije.

Korisničko iskustvo je najvažniji alat koji ćete posedovati u plasiranju proizvoda i usluga svojim potencijalnim kupcima i predstavlja stvaranje osećaja kod posetioca da ste sajt, aplikaciju, stranicu na društvenim mrežama, proizvod ili uslugu kreirali baš za njega, za njegove potrebe i rešenje nekog problema ili prosto rečeno to je koncept kreiranja stranice i proizvoda koje će posetioci voleti da koriste. 

Pa tako, na putu otkrivanja saznanja o tome ko su vaši idealni klijenti i kako do njihovog što većeg zadovoljstva, potrebno je da saznate odgovore na sledeća pitanja:

1.  Ko su moji posetioci? 
2.  Kako se ponašaju pregledajući moju stranicu i
3.  Koje ključne reči koriste da bi rešili problem, odnosno koje informacije koje žele da dobiju posećujući moj sajt ili stranicu na društvenim mrežama?

Sve ove odgovore možete dobiti putem jedne već puno puta pomenute alatke - Google analytics. 

Proces definisanja idealnog klijenta se sastoji od utvrđivanja niza osobina i informacija vezanih za vaše korisnike a koje vam sve zajedno pomažu da odaberete najbolji način komunikacije i prezentacije svog sadržaja tako da se klijenti povežu sa vama i zadrže.

Poruke koje im se tom prilikom šalju treba da sadrže što više korisničkih interesovanja, ciljeva sa kojima kreiraju pretragu na internetu, načina za rešavanje njihovih najčešćih problema, na primer skraćivanje vremena ili pojednostavljivanje i unapređivanje za njih važnih procesa i aktivnosti kroz vaš proizvod ili uslugu,  i drugo.

Kreativno upotrebite informacije koje ste dobili od svojih korisnika i posmatrajte kako se željeni scenario polako ali sigurno sve više ostvaruje.


Нема коментара:

Постави коментар